Saturday, June 28, 2014

ေရႊၾကယ္မိုးနွင့္ ရိုမန္းေဘာ့ဂယက္

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဒီစာအုပ္ကို ဆရာေအာင္ရင္ၿငိမ္းစတင္ မ ေရးသားခင္ တည္းက ေထာက္ခံခဲ့သူျဖစ္ပါတယ္။ ဆရာက သူမေရးခင္ ဇာတ္လမ္းအက်ဥ္း ေျပာျပတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က
ဒီဇာတ္လမ္းဟာ အေတာ္အတန္ေဝဖန္ခံရမယ့္ ဇတ္လမ္းဆိုတာ ဆရာ့ကိုေျပာျပခဲ့ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဆရာေအာင္ ရင္ၿငိမ္းဟာ အတူတကြ ေနထိုင္ၾကသူေတြျဖစ္ပါတယ္။ ေဝဖန္ခံရမယ့္ ဇာတ္လမ္းလို႔သိေပမယ့္ မြန္းၾကပ္ပိတ္ေလွင္ေနတဲ့ ျမန္မာ့လူ႔အဖြဲ႔အစည္းႀကီးကို ထက္ျမက္တဲ့ စာေပအေရးသားေတြနဲ႔ ေဖာက္ထြက္မွရမယ္လို႔ ယူဆထားသူျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒီစာအုပ္မ်ိဳးေရးဖို႔ ဝမ္းသာအားရ ေထာက္ခံခဲ့ပါတယ္။ ဆရာကလည္း ဒီလိုအယူအဆေၾကာင့္ ေရးသားပံုေဖာ္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။

ဆရာက အနုပညာအားအရမ္းေကာင္းတယ္ဆိုတာကြ်န္ေတာ္ ရင္ဘတ္နဲ႔လြယ္ၿပီး ယံုၾကည္သူျဖစ္ပါတယ္။ အျပာခန္းေတြအတြက္ ဆရာက ေရးခဲ့တာ လံုးဝမဟုတ္ဘူးဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ရဲရဲႀကီးေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္လည္း စာအုပ္အဖံုးမွာ ၁၈ နွစ္ေအာက္မဖတ္ရနဲ႔ ကြန္ဆာေဗးတစ္ေတြအတြက္မဟုတ္လို႔ ေၾကညာထားတာပါ။ ဒီစာအုပ္ထြက္လာေတာျ စာအုပ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အသိုင္းဝိုင္းေတြကို ဂယက္ရိုက္ခဲ့ပါတယ္။

ဆရာ့စာအုပ္ကို ေထာက္ခံတာေၾကာင့္ရယ္ အတူတူေနၿပီး မလုပ္ဖို႔မတားခဲ့တာေတြရယ္ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္အေပၚလည္း မ်ားစြာဖိအားေပးျခင္းခံခဲ့ရပါတယ္။

ဒီ့အတြက္လံုးဝမမႈပါဘူး။

ထပ္ေျပာ႐ရင္ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဆရာ့ရဲ႕ ယံုၾကည္ခ်က္ကို နဲနဲေလးမွ သံသယဝျခင္းလံုးဝမရွိပဲ ယံုၾကည္ပါတယ္။

အဲ့ဒီ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ ေနာင္တရျခင္းလံုးဝမရွိပဲ ဂုဏ္ေတာင္ယူမိပါေသးတယ္။

ေရႊၾကယ္မိုး
၀၉ ၃၁၄၂၁၆၇၄

No comments:

Post a Comment